Mergi la sala? Afla care sunt suplimentele de care ai nevoie

A practica un sport este un obicei extrem de sanatos, mai ales daca iti doresti sa scazi in greutate sau sa cresti in masa musculara si nu numai. In ultima perioada, majoritatea sportivilor consuma o serie de suplimente alimentare (ce poarta denumirea si de suplimente dietetice, sportive sau nutritive, insemnand de fapt aceeasi categorie de produse), insa asta nu inseamna ca eforturile lor sunt sprijinite corect de o astfel de sursa externa.

Daca va doriti sa achizitionati un supliment nutritiv care sa aiba pe deplin efect si sa va fie alaturi in indeplinirea obiectivelor, cel mai indicat ar fi sa inlocuiti sfaturile prietenilor in aceasta privinta cu recomandarile oferite de un medic specialist sau un nutritionist, tinand cont de urmatoarele aspecte:

  1. Starea de sanatate actuala: indiferent de cat de mult iti doresti sa mergi la sala sau sa practici un anumit sport, este posibil ca o afectiune sau o boala sa impiedice acesta activitate. Astfel, inainte de a te apuca de antrenamente, este indicat sa verifici daca esti pe deplin apt in acest sens si sa soliciti recomandarea unui specialist.
  2. Profilul genetic: acest aspect face referire exact la trasaturile organismului din punct de vedere strict genetic care au legatura cu capacitatea unei persoane de a practica un sport. Spre exemplu, ectomorfii nu vor reusi sa creasca in masa musculara atat de repede, fiind nevoiti sa lucreze mult mai intens si sa se preocupe indeosebi de tipul alimentatiei (cea hipercalorica este indicata). Un endomorf, ca alta categorie, nu va putea slabi atat de usor cum isi doreste, de aceea trebuie sa consume hrana hipocalorica, dar si sa includa mai multe serii de exercitii in antrenamentul desfasurat.
  3. Hrana: cum si cat trebuie consumata? Pentru ca obiectivul propus sa fie atins intr-o maniera pe cat se poate de eficienta, este indicat ca fiecare persoana sa aiba in vedere tabloul de macronutrienti (carbohidrati, grasimi, proteine, fibre etc). Astfel, aportul necesar din fiecare macronutrient de mai sus va fi mai usor de asigurat in cadrul meselor zilnice.

O recomandare din partea noastra ar fi sa iti instalezi pe telefon si o aplicatie care sa te ajute sa tii o evidenta clara asupra elementelor mentionate mai sus. De exemplu, MyNetDiary este chiar eficienta. Totodata, o importanta destul de mare este numarul de kilocalorii consumat zilnic. In functie de rata metabolica bazala, se adauga stilul de viata adoptat, iar apoi se scad sau se adauga kilocaloriile. Din totalul obtinut, daca se adauga calorii, atunci rezultatul consta in cresterea in greutate, iar viceversa – scaderea de calorii indica pierderea in greutate.

  1. Somnul zilnic: nu doar pentru a reface tesuturile musculare afectate, ci si pentru a sprijini eliminarea toxinelor din organism sau a regenera organele interne si articulatiile, somnul odihnitor are un rol extrem de relevant. Lipsa odihnei corespunzatoare din stilul de viata adoptat poate influenta cresterea sau diminuarea masei musculare.

Daca te consideri pregatit din toate punctele de vedere mentionate mai sus, atunci urmatorul pas in a atinge obiectivul mult visat tine de alegerea unui supliment nutritiv potrivit destinat a fi consumat inainte de antrenament (pre-workout), sau dupa (post-workout):

  1. Suplimentele pre-workout: indiferent daca produsul contine indeosebi L-arginina, cofeina sau beta-alanina, este important sa se consume acele suplimente care ofera concentrare maxima si stimuleaza productia de testosteron sau al hormonului de crestere. De obicei, aceste produse se recomanda a fi consumate cu aproximativ 30-45 minute inainte de antrenamente. Recomandarea noastra sunt produsele: Shock Therapy 200g, Amino Pro 300g, dar si celelalte din aceasta categorie de pe site-ul nostru.
  2. Suplimentele ce contin proteina din zer: acest produs este intens recomandat pentru refacere si recuperare, dar si pentru cresterea musculara. De obicei, astfel de suplimente se pot consuma la aproximativ o ora dupa antrenament pentru a evita riscul de catabolism. In ceea ce priveste cele mai eficiente produse, iti putem recomanda urmatoarele pe care le poti comanda direct de pe site-ul nostru alfasuplimente.ro: Protein Whey 1.7 kg, 100% Whey Isolate 1.8 kg, 100% Premium Whey Protein + 2.27 kg.
  3. Baza de creatina: pentru a sprijini categoria de efort anaerob, creatina este esentiala in tot ceea ce tine de cresteri musculare. Produsele ce contin creatina pot fi consumate atat inainte, cat si dupa antrenament. De exemplu, in cadrul magazinului nostru online vei gasi: Creatine Powder Micronized 144g, Creatine Powder 300 g, Creatine ATP 500 g, Creatine 2500 200 capsule si altele.

De asemenea, in afara de principalele trei categorii de suplimente prezentate anterior, poti include si consuma si alte astfel de produse, care prezinta un continut bogat de: vitamina C, vitamina D, ulei de peste, probiotice si altele. In cadrul magazinului nostru online alfasuplimente.ro vei gasi numeroase suplimente alimentare care te vor ajuta si spriijini in atingerea obiectivelor propuse.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *